FM Group
FM GROUP je mladá, dynamicky se rozvíjející firma, pod vedením kolektivu mladých lidí.
To je také důvod, proč plní přání svých zákazníků operativně a reaguje tak na poptávku. Kromě parfémů FM Group a další kosmetiky vyrábí ve svých továrnách i parfémy, které nadále prodává klasickou cestou a vy je znáte z běžných obchodů.
Naše hlavní priority
Historie firmy
Myšlenka vyrábět parfémy pod značkou FEDERICO MAHORA - FM Group se zrodila v hlavě pana Artura Travinského během jednoletého pobytu v Austrálii. Rodina Travinských se zabývala 10 let výrobou a prodejem parfémů a parfémované kosmetiky v mnoha zemích. Za současného stavu na trhu s parfémy se neustále zvyšuje cena kosmetiky a parfumerie. A to bylo dilema, které pan Travinský řešil. Chtěl, aby si i ty nejkvalitnější parfémy mohl dovolit úplně každý.
A tak pan Artur Travinský v září 2004 založil firmu FM Group a začal kupovat vonné esence od společností, které se zabývají výrobou vonných esencí do parfémů. Ve svých továrnách plní parfémy do vlastních flakonků a prodává je pod značkou FM Group - Federico Mahora. Nejdříve byly parfémy plněny do jednoduchých flakónů s výrobní hodnou cca 3 Kč, aby se co nejvíce snížila cena. Nyní, když se z firmy FM Group stal největší výrobce parfémů na světě, už si může dovolit plnit parfémy do exclusivních flakonků, stejně krásných, jako znáte z parfumérií.
Díky deseti letům působení rodiny Travinských v oblasti parfémů vidí Travinští do pozadí obrovského celosvětového byznysu, kterému se říká "značkové parfémy". A právě na tom, že vůně nelze patentovat, je postaven geniální obchodní tah firmy FM Group. Kupují originální vonné esence, ve vlastních továrnách je dávají do svých flakónů a výsledkem je vysoce kvalitní parfém, který pod značkou FM Group stojí o 70-90% méně, než ty samé "značkové parfémy" v parfumerii, kde 70-90% z ceny platí spotřebitel jen za značku, originalitu flakónu, reklamu, logistiku, sklady atd...
FM Group za 5,5 roku své existence otevřela pobočky v 55ti státech po celém světě a do mnoha dalších zemí se se svými levnými parfémy chystá. Nikdy v historii ani přítomnosti nebyla a není na světě žádná kosmetická firma, která by byla tak dynamická a tak rychle se rozvíjela jako FM Group!
Obrat FM Group ve čtvrtém roce existence byl více jak 1,4 miliardy Kč a v roce 2009 již přes 2 miliardy Kč, přičemž její nejdražší produkt stál 340 Kč!
V ČR je FM Group od ledna 2007.
Každý z Vás má možnost stát se členem naší rozvíjející se firmy a vybudovat si svůj vlastní obchod. A to i mezinárodně! Neboť jsme teprve na začátku! Možnost přivýdělku, ale i stálého příjmu tu má úplně každý!
Kvalita
Naše výrobky splňují všechna nejpřísnější nařízení a normy. Podle evropské normy musí mít každý dámský parfém min. 16% vonných látek, naše mají 20%. Pánské vůně jsou nejčastěji Eau de Parfum - parfémové vody. Musí mít min. 12% vonných olejů. Naše obsahují 16%. Proto jsou kvalitní. Výrobky, které se prodávají v parfumeriích jsou z 80% toaletní ,případně parfémované vody.FM group ve světě