- Ti nejbohatší lidé na světě hledají a budují obchodní sítě, všichni ostatní hledají práci.
- Ve škole se tvrdě učíme pracovat pro peníze, já píši knihy a produkuji hry, které čtenáře učí jak peníze mohou pracovat pro ně,aby si mohli užívat potěšení a rozkoše tohoto úžasného světa, v němž žijeme.Robertovy knihy a hry mají nesmírný úspěch. Kniha Bohatý táta,chudý táta byla přeložena do 35 jazyků. Robert svůj úspěch přisuzuje síťovému marketingu.,,Ačkoliv jsme se nezaměřili na síťový marketing, toto odvětví s nadšením přijalo naší myšlenku, že by lidé měli získat kontrolu nad svou finanční budoucností“
- Můžete mít ty nejlepší nápady a nejlepší produkty, ale úspěšnými se stanete jen tehdy, když si vybudujete distribuční síť, která vám umožní vaše produkty prodávat.
- Tradiční obchodní školy vás učí být zaměstnanci nebo soukromníky, jinými slovy učí vás tvrdě pracovat pro peníze.Robertovy knihy a vzdělávací hry vás učí být podnikateli a investory, pro které naopak tvrdě pracují peníze. I když se Robert nestal multimilionářem pomocí síťového marketingu, propaguje ho, neboť ten je v dnešní době nejednoduší způsob, jak se stát právě podnikatelem.
- Zaměstnanci a soukromníci si vydělávají peníze jako jedinci.To znamená, žejejich potenciál vydělávat je omezený jejich vlastními schopnostmi a časem. Naopak úspěšní lidé pracují jako tým. Vytvářejí své vlastní obchodní sítě. Jejich potenciál vydělávat peníze je neomezený, protože pro ně pracují peníze a čas druhých lidí.
- Pohovořme si o výrazu „síť “.Vzpomeňte si na některé nejúspěšnější podniky, které znáte, a přemýšlejte o tom, jak jejich úspěch závisí na jejich síti zákazníků, prodejců a dodavatelů. Celonárodním televizním stanicím říkáme sítě. Také internet je síť. Klíčem k vašemu úspěchu může být vybudování nalezení nebo vybudování nějaké sítě.
- Mé první setkání se síťovým marketingem. Můj přítel mně pozval na prezentaci jedné firmy pracující způsobem síťového marketingu.Po jejím skončení sem řekl: „Slyšel jsem, že některé organizace síťového marketingu jsou založeny na pyramidových machinacích, které jsou nezákonné.“ Měl sem totiž uzavřenou mysl a nechtěl sem o ničem slyšet. Trvalo mnoho let, než sem jí otevřel
- Možná by tě překvapilo kolik chytrých a vzdělaných lidí je v tomto byznysu – síťovém marketingu. A je také mnoho lidí bez formálního vzdělání, kteří jsou v tomto byznysu proto, aby získali vědomosti, jež potřebují k tomu, aby si zajistili finanční jistotu ve světě stále vzrůstající existenční nejistoty
- Když jsem poznal spousty různých podvodníků a snílků, začal jsem se stýkat s vůdci některých společností síťového marketingu. Mnoho z nich patřilo k těm nejinteligentnějším a nejmorálnějším lidem, jaké jsem v obchodním světě poznal. Jakmile jsem překonal své předsudky a setkal se s lidmi ,jichž jsem si opravdu vážil, objevil sem jádro tohoto nového byznysu. Začal jsem chápat to, co jsem dříve nechápal
- V této knize popisuji to,co považuji za skutečnou hodnotu síťového marketingu….hodnotu, která přesahuje pouhý potenciál vydělat spoustu peněz.
- Ačkoli je pravda, že síťový marketing není pro každého, přesto neustále vzrůstá a stává se mocnou finanční silou v současném světě. Lidé, kteří chtějí podnikat v budoucnosti a kteří chtějí získat finanční jistotu, by o tomto byznysu měli vážně přemýšlet.
- Vidina ohromných zisků přitahuje spoustu lidí. Přesto však nikomu nedoporučuji, aby se začal zajímat o síťový marketing výhradně pro peníze.
- Hlavní důvod, proč doporučuji určitou společnost síťového marketingu, je program osobního a podnikatelského růstu, jejž nabízí.
- Jedním z problémů tradičních obchodních škol je, že mnoho učitelů nemá zkušenosti ze skutečného obchodního světa. Lidé ve vedoucích pozicích síťového marketingu, kteří učí druhé, musejí být úspěšní ve skutečném obchodním světě, jinak by nebyly ve vedoucích pozicích. V tradičních obchodních školách nemusíte být úspěšní ve skutečném životě, a přesto můžete vyučovat druhé. Tato skutečnost vysvětluje, proč instruktoři v tradičních obchodních školách vydělávají mnohem méně než instruktoři ve světě síťového marketingu.
- Praktické předměty z obchodního světa, jež vyučují marketingové společnosti
1. optimistický přístup k životu
2. vůdcovské dovednosti
3. komunikační dovenosti
4. schopnost jednat s lidmi
5. překonání osobních pochybností a zvýšení sebědůvěry
6. překonání strachu z odmítnutí
7. spravování financí
8. investiční schopnosti
9. schopnost přijímat zodpovědnost
10. schopnost plánovat
11. schopnost stanovit cíle
12. organizační dovednosti
Úspěšní lidé, s nimiž jsem se setkal v marketingovém byznysu, získali tyto dovednosti ve vzdělávacích programech společností síťového. Ať už dosáhnete nejvyššího postavení v marketingovém systému nebo vyděláte spoustu peněz, obchodní vzdělání má nesmírný vliv na váš život. Kvalitní program osobního a podnikatelského růstu může zlepšit váš život. - Moje hlavní námitka proti tradičnímu vzdělání spočívá v tom, že využívá strachu…zejména strachu z chyb a omylů, který vede ke strachu z neúspěchu. Místo aby mi učitelé dávali inspiraci k učení, motivovali mně spíše strachem z neúspěchu. Říkali mi: „Nebudeš-li mít dobrý prospěch, neseženeš dobře placené zaměstnání.“ Když sem chodil do školy, byl sem trestán za každou chybu, kterou jsem udělal. Proto jsem se začal bát dělat chyby. Problém je v tom, že lidé, kteří to někam dotáhnou v reálném světě, jsou lidé, kteří dělají nejvíce chyb a kteří se ze svých chyb učí.
- Můj chudý táta, učitel, si myslil, že dělat chyby je hřích. Můj bohatý táta naopak říkával: „Chybami se učíme“ Co myslíte, koho jsem poslechnul?
- Mnozí lidé, kteří udělají chybu, lžou, protože mají strach přiznat, že udělali chybu… tím se připravují o možnost učit se. Všichni se učíme tím, že děláme chyby, aniž dáváme vinu druhým. Hříchem je udělat chybu a nepřiznat ji nebo ji svádět na druhé.
Článek budeme průběžně doplňovat v následujících dnech.