Parfémy FM Group a další kosmetika jsou originálním výrobkem společnosti FM Group World. Nezaměňujte je s parfémy a další kosmetikou od jiných výrobců!
Proč si koupit parfémy a kosmetiku FM Group namísto kosmetiky a parfémů, které znáte z parfumérie?
Srovnání parfémů Fm Group s parfémy Hugo Boss, Escada, Gucci, Lacoste, atd.
- parfémy FM Group jsou levnější než parfémy příslušných značek
- parfémy FM Group mají větší množství vonných esencí než parfémy příslušných značek
- vybrané parfémy FM Group mají exclusivní originální design FM Group
- parfémy FM Group se prodávají i ve verzi s feromony, parfémy příslušných značek nikoliv
- dle mezinárodních norem jsou ve skutečnosti parfémy ostatních značek pouze toaletní nebo parfémované vody, naše výrobky FM Group jsou jednoznačně parfémy.
Prosím nepleťte si parfémy a kosmetiku FM Group s parfémy a kosmetikou jiných značek. Účelem srovnávací reklamy je přiblížit zákazníkovi tóny produktů. Parfémy FM Group přímo konkurují parfémům, které znáte z parfumérií a reklam.
Tónem parfému je myšleno spojení několika složek parfému. Např. ambry, mošusu, gardénie do jednotné kompozice.
Sestavování parfémové kompozice přirovnávají často mnozí odborníci k tvorbě hudební skladby. V parfumerii se také používají některé termíny běžné v hudbě – tón, akord, harmonie, disonance a kompozice, stupňovité regály u pracovního stolu parfuméra se nazývají varhany.